مقاله تعليم و تربيت
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
مقاله تعليم و تربيت

مقاله تعليم و تربيت

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب" فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحات; 60 پس خداي بزرگ تاريكي هاي جاهليت را به وسيله ي حضرت محمد (ص) روشن ساخت و مشكلات و تيرگي كفر را از قلب ها زدود و پرده ها از جلوي ديدگان برداشت . پيامبر (ص) براي هدايت در ميان مردم به پا خاست و آنان را از گمراهي نجات داد و از كوري و كور دلي رهانيد و به سوي دين استوار الهي رهنمون شد و همه را به راه راست فراخواند . &n ...


  • فصلنامه تعلیم و تربیت - qjoe.ir

    qjoe.ir

    هدف از راه‌اندازی پایگاه جدید تسریع اطلاع‌رسانی عملکرد نشریه، گسترش خدمات‌رسانی به پژوهشگران رشته‌های مرتبط و ایجاد امکان برقراری ارتباط بین محققین این رشته بوده است .

  • مقاله نشریه: جايگاه تفكر انتقادي در تعليم و تربيت اسلامي ...

    https://elmnet.ir/article/1712045-12902/جايگاه-تفكر...

    چکیده: هدف اين پژوهش، بررسي نقش تفكر انتقادي در تعليم و تربيت اسلامي با توجه به سند برنامه درسي ملي (به عنوان يكي از زير نظام هاي سند تحول بنيادين آموزش و پرورش)، و روش آن، توصيفي از نوع تحليل اسنادي است.

  • دانلود مقاله تعلیم و تربیت

    magirans.com/دانلود-مقاله-تعلیم-و-تربیت-2.htm

    دانلود مقاله تعلیم و تربیت از دیدگاه امام خمینی و شهید مطهری چکیدهفعالیتهای تربیتی از جمله فعالیتهای اساسی است که در حیات فردی و جمعی انسان، تاثیری انکارناپذیر دارد.

  • مقاله تعليم و تربيت - amoorohani.com

    amoorohani.com/c66-تربیت-مربی/c77-تعلیم-و-تربیت...

    مقاله تعليم و تربيت مقاله تعليم و تربيت و دنيای ناشناخته دينی كودكان- نویسنده: دکتر ناصر باهنر جهت دانلود فایل pdfکلیک کنید مقاله

  • تحقیق مبانى نظرى تعليم و تربيت در اسلام | تاپ درس|topdars.ir

    topdars.ir/علوم-انسانی/تحقیق-مبانى-نظرى...

    مقاله ها و پروژه ها ... و در واقع، اين بينشها و نگرشهاست كه مبانى تعليم و تربيت هر نظامى را تشكيل ميدهد هرچند آگاهانه مورد توجّه واقع نشود يا مورد تصريح، قرار نگيرد.طبعاً نظام آموزش و پرورش ...

  • نقد و تحليل مقاله «نظام تعليم و تربيت» | معرفت

    www.marifat.nashriyat.ir/node/1880

    نقد و تحليل مقاله «نظام تعليم و تربيت». سيدحسين حسينى. چكيده. اين مقاله به نقد و تحليل مقاله «نظام تعليم و تربيت» اثر استاد ارجمند دكتر سيد على اكبر حسينى، كه در مجله معرفت (سال دوازدهم، شماره 69، شهريور 1382، ص 8 ـ 11) چاپ ...

  • اهداف و مفاهيم تعليم و تربيت

    www.nashrenazari.com/index.php?route=article/article&article_id=67

    تعليم و تربيت از جمله دغدغه‌هاي مشترك جوامع انساني است كشورها و ملت‌ها براساس طرز فكر و مكتب فلسفي و سياسي خود، مقاصد تربيتي خود را تعريف مي‌كنند و اين در سبك و روش به تفاوت در اهداف تربيتي مي‌انجامد.

  • کنفرانس بین المللی روانشناسی ، مشاوره ، تعلیم و تربیت ...

    pceconf.ir/fa

    به اطلاع کلیه پژوهشگران می رساند که پورتال کنفرانس راه اندازی گردید و پژوهشگران محترم می توانند از طریق سامانه کاربران ضمن ثبت نام نسبت به ارسال اصل مقاله اقدام و همچنین پیگیر فعالیت های جاری کنفرانس نیز باشند.

  • SID.ir | بررسي تعليم و تربيت اخلاقي از ديدگاه ابن سينا (يک ...

    https://www.sid.ir/Fa/Journal/ViewPaper.aspx?ID=213722

    تعليم و تربيت امري پيچيده، پردامنه و وقت گير است. براي اقدام به اين کار خطير اولين گام، تعيين اهدافي است که قصد داريم به آنها برسيم و رسيدن به اين اهداف مستلزم استفاده از روش ها است.

  • دانشجويان دانشگاه فرهنگيان زاهدان - مقاله/تعليم و تربيت در ...

    ddfsb.blogfa.com/post/13

    دانشجويان دانشگاه فرهنگيان زاهدان - مقاله/تعليم و تربيت در آيين ماني و مزدك - عارفان علـم عاشـق مي شوند بهـترين مردم معلـم مي شـوند ...




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: